A filofaxok népszerűségének hatására, a határidőnaplózás is egyre népszerűbb lett – már ha eddig ne lett volna az. A hatékony időgazdálkodás egyik ismérve, hogy a feladatainkat valamilyen formában jól átláthatóan vezetjük – így biztosan nem marad ki semmi, és nem is kell folyton az eszünkbe vésnünk a fontos dátumokat. Az anyukám így fogalmazna: “Akinek nincs esze, legyen notesze.” 🙂 Én inkább úgy mondanám, hogy akinek van esze, legyen notesze. Ma már bármelyik papír-, vagy könyvesboltban beszerezhetőek üres, méretes és apróbb, mintás és konzervatív kötésű határidőnaplók, amelyek főként (érthető okokból) az év első és utolsó hónapjaiban a legnépszerűbbek.
A naplózás fogalma az utóbbi években sokak számára a Moleskine márkával egyesült. A kreatív, gyakorlatias, és hatékony időmenedzsmentet folytatók körében a Moleskine már nem ismeretlen fogalom. A cég kizárólag füzetek és noteszek gyártására specializálódott.
A repertoárjukban megtalálhatóak napi és heti beosztású határidőnaplók, éves- és projekttervezők, sima vonalas, kockás és sima noteszek, útinaplók, és hobbinaplók is. Az előnyük az, hogy igazán igényes anyagokból, strapabíró szerkezeteket állítanak össze. Ebből az apropóból a legtöbb noteszhez matricákat és különféle jelölőket is mellékelnek – attól függően, hogy melyik terméket választod, ezek eltérőek lehetnek. Matricákat a Moleskine-ed számára akár külön is beszerezhetsz az online webáruházukból, ahol amellett, hogy megrendelheted a kedvenc füzeteidet, matricakészletek közül is válogathatsz.
A Moleskine a hatékonyság és a kihasználhatóság mellett a kreativitásra épít, így a legtöbb füzetben nem csak a rendeltetésszerű használathoz elegendő helyet biztosítanak a gyártók, hanem figyelnek arra is, hogy kiélhesd a kreatív vénádat.
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: